Perşembe, Ocak 30

The Blind Side (2009)


Yonetmenligini John Lee Hancock'un ustlendigi bu filmin basrolunde Quinton Aaron, Sandra Bullock ve Tim McGraw yer aliyor. Film Micheal Oher'i anlatan bir biyografi niteligi tasiyor. Imdb puani 7.7 olan bu film evsiz ve sarsintiya ugramis bir cocugun nasil dunyaca unlu bir amerikan futbol oyuncusu olusunu, bu zamanda ona yardim eden, yaninda kaldigi kisilerin ona nasil destek olduklarini ve ne yasadiklarini anlatiyor. Bu filmi izlerken gercekten yasanmis bir olay oldugunu bilmiyordum ve film bittiginde bunlarin hepsinin gercek bi hikaye oldugunu anladigimda cok sasirdim cunku gercekten cok zor seyler yasamis bu cocugu, bunun yaninda ne kadar sansli oldugunu dusundum. Gercek anlamda sansli olmak zordur hele ki bu cocugun yerinde oldugunuz zaman imkansiz olarak dusunursunuz. Bu nedenle bu hikaye beni cok etkiledi. Film 1 Oscar odulu kazanmis ve farkli 7 odul kazanip 22 adaylik elde etmistir. Izlemenizi tavsiye ediyorum. (129 dk)

Hiç yorum yok: