Perşembe, Ocak 30

Life of Pi (2012)


Yonetmenligini Ang Lee'nin ustlendigi bu filmin basrol oyuncusu Suraj Sharma'dir, hatta film'deki tek oyuncu da diyebiliriz. Imdb puani 8.1 olan ve 4 Oscar kazanmis bu filmin 50 odul ile 79 adayligi daha vardir. Film gercekten cok iddiali vizyona girdi ve gercekten basari elde etti. Pi isimli cocugun bir gemi kazasindan nasil kurtuldugunu ve yasamak icin nasil mucadele ettigini anlatan bir filmdir. Film goruntu ve senaryo bakimidan gercekten cok iyi olmasina ragmen ben izlerken sikildim. Sanirim nedeni daha iyi bir film beklememdi ya da sadece sacma gelmis olabilir, bilmiyorum. Filmde basrol oyuncusunun oyunculugu gercekten cok iyi, olayi gercek gibi kavrayip ciddi anlamda uzulebiliyorsunuz. Filmi izlemenizi oneririm ama sikilabilirsiniz. (127 dk)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Filmi izlerken uyuyakaldim cok sikiciydi daha iyi bi performans beklerdim