Pazartesi, Ocak 27

Titanic (1997)

 

Yonetmenligini James Cameron'in yaptigi Titanic filmi herkesin bildigi gibi gercek bir olayi konu alıyor. Tabi icinde gecen Rose ve Jack'in aski gercekten yasandi mi acikcasi bilmiyorum. Filmin bas rollerini Leonardo DiCaprio ve Kate Winslet üstlenmektedir ve tum oyunculuklar gercekten cok iyidir. Filmin hem gercek bir olaydan bahsetmesi hemde icinde gecen ask hikayesi filmi çekici kılıyor. Imdb puani 7.7 olan bu film kesinlikle daha fazla bir puana sahip olmaliydi. Film 11 Oscar kazanmis ve 86 baska odul daha kazanmistir, beyaz perdenin en fazla gise rekoruna sahiptir. Filmin en iyi sahnesi geminin ortadan ayrildigi sahnedir sanıyorum ki herkes benimle aynı fikirde. 1997 senesine gore gercekten mukemmel denebilecek sekilde cekilmis bir sahne. Bir digeri ise Jack'in Rose'a arkadan sarilip geminin burnunda durduklari sahnedir ki diğer sahnelerde bunlar kadar başarılıdır. Filmi cekici kilan Rose ve Jack'in askindan bahsedelim, Rose 17 yasinda annesinin istegi uzerine zengin bir adamla evlenecektir fakat karsisina cikan fakir ve ressam olan Jack'e asik olur. Boylelikle ortaya bir ask hikayesi cikar. Ben filmi en az 15 kez izledim ve her izleyisimde buyuk bir heyecanla izledim bu nedenle herkese oneriyorum. (194 dk)

Hiç yorum yok: